BäckbyLoppis.

Hej!

Hela morgonen gick åt till att förbereda och sjuttsa sakerna inför loppis på Bäckby idag.
Jag, Mattias och Nina hade packat på oss en massa saker som vi skulle försöka sälja innan dagens slut.
Innan vi ens hade börjat packa upp sakerna ur våra påsar började folk rycka och ta på grejjerna och prutade som om det va den sista dagen på jorden.
I början sålde vi jättemycket kläder och smått, men runt 11 till 2 hände inte så mkt.. förutom migrän! Det hände efter ca en timme och jag va tvungen att överge "ståndet" och gå och äta bredvid.
Efter ett tag vart det lite bättre och jag kunde gå tillbaka.... fyfan att det alltid ska hända när man inte har tid!
En tant försökte pracka på mig My little pony som jag råkade nämna var fina haha.. folk är som galna!
Jag va tvungen att ge mig många gånger och sälja fina jeans för 20 kr för att överhuvudtaget bli av med dem.
Men vi tjänade en liten hacka tillslut och känade in bordspriset!









Vägrade sälja mina röda ballerina(oanvända) för 20 spänn! Jävla tjuvar.


Kommentarer
Postat av: Natta

Väljer man att stå åå bäckby- ja då får man kriga för sakerna fast det är man själv som säljer;)

2010-08-08 @ 09:24:20
URL: http://natalierc.blogg.se/
Postat av: Johan

Jag gillar att det ser ut som att Matte antastar dig och skäms å det gruvligaste.

2010-08-09 @ 21:48:08
Postat av: Elin

SV: Johan Persson?? Försöker förstå vem fan som skrev den kommentaren XD

2010-08-10 @ 21:17:27
Postat av: Johan

Haha, japp!

2010-08-11 @ 19:55:23
Postat av: Elin

SV; haha jag visste det!!!! XD

2010-08-12 @ 11:47:57
URL: http://dollyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0