Karate Kid.

Hej!

Lovisa is in town och jag är lycklig! Vi träffades igår runt 20 för att gå och se KarateKid på Bio. Jag hade inga förväntningar whatsoever. Vart jag överraskad tro? Det var underbar! Helt såld på den! Will Smiths lilla son är verkligen super som Dre, killen som spelar karatekid. Det jag älskade med filmen är fragmenten som är tagna från Karatekid 1 från 80talet. Det är liksom samma uppbyggnad men små deteljer är ändrade och förnyade.
För oss som sett ettan kan jag avslöja att det blir bilvaxande! Flugfångandet också, med en twist!



Originalet från 1984












Karate Kid 2010




Ta av, Ta på


Xiao-Dre and Mr. Han

Vilken gillar ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0