Kräftskiva!

Hej!

Åhhh denna veckan är ÄNTLIGEN över!!!! Fy så fort den har gått men hur kan jag samtidigt känna att den här veckan har varit i särklass den drygaste veckan på ett år! Jag har knappt orkat lyfta telefonen ens för att svara när nån ringer. Förlåt mig! Den här veckan vill jag lägga bakom mig, för att se fram emot stugan! Vi ska åka till Stefans stuga i dalarna för att kräftfiska! fyfan va kul =) Var ju med förra året men det regnade så mycket att jag vägrade att stiga upp kl 2 på natten och ro ut i båten! Vet ni vad? Nu kan inte regnet stoppa elin! ska ut ändå!

Efter jobbet idag slank jag in på Röda korset eftesom min buss skulle gå om 30 minuter... perfekt tidsfördriv! När jag gick runt och kollade bland klänningarna hittade jag en klänning ifrån Vila. Mitt favvomärke. trettio kronor! Köpte den på en gång! Klänningen liknar ett nattlinne litegrann. Kommer att lägga upp bild på den nån annan dag.



Nu ska jag packa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0