Lantligt.

Hej!

Kanske vet några av er att jag har försökt att inreda köket med lite jordgubbstema? Vitt, med rött. Grädden på moset är ju jordgubbstavlan som jag fick av orkänd konstnär!
Nu är jag trött på det eftersom det inte ger mig nån ro.. Vill liksom inte vara därinne och äta då jag inte trivs.
Förrut tyckte jag att den lantliga stilen va rätt tråkig, vitt liksom. Men nu är det något som jag försöker genomföra i köket! Våran lägenhet är så mörk i sog så vi behöver mer ljus.

Jag vill förvandla:



Till något vackrare! Köket är finare i verkligheten.

Vill du också ha den lantliga stilen? Jag hittade en jättebra blogg som hjälper dig att inreda stilen utan att köpa allt från början! Grannemedselma 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0