Cairn.

Ush va jag känner mig trött idag. Somnade på soffan i nån timme är jag kom hem och det känns skumt i huvudet!
Det är liksom att jag aldrig blir pigg! Annars blir man ju lite piggare av att sova lite på dagen. Många av er vet hur mycket jag längtar efter att skaffa hund. Haha barn också så småningom. Just nu är det en vovve i mina drömmar. Jag vet inte om det är för att Ella dött, eller om det bara är rasen som är sjukt underbar och perfekt att det är en sådan jag vill skaffa. Cairn Terrier.

Visserligen var Ella kanske inte speciellt "perfekt" enligt de flesta tycken, då hon va spritt språngande galen ibland! Inte hennes fel dock. Vi lekte med laserlampor när hon var valp och lät henne jaga den röda bollen in i fördärvet. Tror du att det såg kul ut? ja! men tillslut stod hon i mörkret under vardagsrumsbordet och letade efter den mitt i natten. Stackars liten!
Å andra sidan var hon väldigt mycket hund och hade en STOR personlighet i den lilla runda kroppen. Det är en speciell stil som Cairn Terriers har. Dom ser glatt på livet och är positiva så länge de kan. De vill ju vara med överallt också! Till och med när jag hade förfest på mitt rum med tjejkompipsarna. Då satt hon med! söt.

Nä en sådan blir det! annnars inget!


Underbara Sötis. Nu är hon i himlen med vingar.


Cairn kändis! Toto från trollkarlen från oz! Lite arg??


Så söt!


Orkar man inte köpa en riktig cairn terrier, så finns det andra val! haha!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Mmm,den svarta är skit snygg..



Tyckte oxå att båda var snygga.

Men precis när jag skulle betala den lila klänningen så dök det helt plötsligt upp en ruta där det stod att det hade blivit ett saldofel på den klänningen.

Hallå!!

Det är andra gången på en vecka som det inträffar.

Vad håller dem på med.

2010-08-13 @ 11:55:02
URL: http://angiethehappiest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0