Sjukling.

Kom hem från jobbet och har känt hela dagen att jag inte mår bra i kroppen. Känner mig svag och lite febrig.
Jag som aldrig blir sjuk! Tack vare att vi slutat beställa in grönt thé på jobbet misstänker jag.. och beställt in världens äckligaste thé istället i smak av tranbär!! VIDRIGT!
Ska iallafall försöka spela in resten av "Believe" från Polarexpressen innan jag blir alltför klen och bara vill ligga på soffan.

Har ni sett sådanna konstgjorda fåglar som man sätter ner i jorden på en blomkruka åsså kvittrar den när plantan behöver vatten?
Jag köpte en sådan till Stefan när jag flyttade in i lägenheten så att han skulle kunna hålla koll på sina små gröna vänner(shår bernard). Den funkade iallafall i början men började kvittra allt oftare... så Stefan vattnade den allt oftare.. och tack vare den jäkla lilla pippin dog den fina palmen i vardagsrummet... mystiskt.
För att komma till sak så sitter den jäkla grejjen i diskhon nu för att bli tvättad och har kvittrat sedan jag kom hem för 2 timmar sen! Bra grej det där.

En positiv sak är att jag är klar med all julhandling!! Körde ett intensivpass på stan med Emelie igår och såg till att alla julklappar vart köpta. Orka åka ner på stan i omgångar när det är sådär kallt. HUA!
God jul på er allesamman!



Kommentarer
Postat av: cicci

åh vad du fixar fint :))roligt att se!



hihi tack.. det var ju tänkt att det skulle bli seriöst.. men haft alla ungar hemma i kräksjuka hela veckan så det sprack lite.. men gillade den ändå :) tänkte på dig när jag satt o trixade.. skulle verkligen vilja göra dig också.. om man får en jäkla paus från allt nån gång!!



kram kram

2010-12-02 @ 16:06:33
URL: http://blogg.mama.nu/ceciliasvensson/
Postat av: Malin Å

Se till och vila upp dig tills imorgon för då är det UTGÅNG... :).

2010-12-02 @ 17:56:20
URL: http://kastmedliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0