Lördags kul!

Hej!

Åh ska göra massa kul idag, är det tänkt! ^^ Man får helt enkelt se hur mycket jag hinner med.
Först ska jag och Nina kanin kanin på Loppis på Kopparlunden, och sen ska vi hem till mig och rensa garderoben!
Kanske kan du få nånting?? ;)
Känns skönt att äntligen rensa därnere. Nina, mattias och jag ska ju ha loppis nån dag nästa vecka och sälja gammal bråte.
Det känns så skönt att rensa då det verkligen påverkar en själv.
Efter det pratade vi om att åka till Vallby Friluftsmuseum. We'll see...
Angelica har ju nyligen fött en son. Casper :) Älskar det namnet! Hoppas på att hinna träffa dom också!
Kasper har alltid varit ett av mina favoritnamn.
Sen blir det Filmkväll hemma hos Peter! 

Kram!

Kommentarer
Postat av: Nina

wihi! hoppas vi hittar nåt fynd :) Får se vilken dag vi kan ha vårat eget loppis sen..tror de blir lite väl tajt nästa vecka..men så fort jag kommer tillbaka från göteborg så kan vi försöka ta nån helg eller så när vi alla är lediga:) Tänkte kolla med pappa också ifall han har nåt som han vill bli av med.

2010-06-05 @ 10:54:09
URL: http://ninafj.blogg.se/
Postat av: Angelica

naw,vad gullig du är Elin. Det ska bli kul att äntligen ses...på torsdag smäller det hihi

2010-06-08 @ 17:13:56
URL: http://angiethehappiest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0