Idol and Musicals.

Hello!

Nu är jag hemma med stefan och tisadgsmyser! Desvärre råkade jag sova från halv 4 tills nu!
gaah! Hatar sånt!
Ska jag vara helt ärlig känns det inte så pjåkigt. Känner mig helt utvilad, tror jag behövde detta.
Kroppen säger ju till när den behöver nått, i detta fall sömn.
Kanske är jag fortfarande lite skadad sen idol i Sthlm i Lördags. Skitdag! Va så nära att gå ur kön.
Alla tappra auditioners stod ut i ur och skur i kön. fyfan.

Kommer ALDRIG mer att söka i stockholm!
Det va total kaos ska ni veta.

Ska nog säka nån musikalskola istället om inte andra chansen går bra!




KRAM!

Kommentarer
Postat av: Nina

De tycker jag verkligen att du ska göra:) Du måste ju få använda dig av din underbara sångröst, å musikalskola tror jag skulle passa dig perfekt!:)

2010-05-11 @ 22:29:09
URL: http://ninafj.blogg.se/
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en bra dag! :D

2010-05-23 @ 15:04:47
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0