Cutta.

Hej blogg!

Jag låg bara och vände och vred på mig inatt och kände mig därefter på jobbet.
ZOMBIE-varning på hög nivå. Kände mig helt yr och vimmalkantig men stod ut dom 5 och en halv timme som jag jobbar när jag jobbar dag. Det va en så härlig känsla att äntligen vara hemma!

Fick ett fantastiskt sug att köpa mer inredning till vardagsrummet dock... massa plädar och mysiga detaljer... det fick mig att vilja se den onda cirkeln mitt i allt haha. Den filmen spelgar ungefär det jag tycker är mysigt, bortsett från slutet då! ;)

Imorgon ska jag klippa mig på hårpunkten... Det kommer att bli förändring mot vad det är nu.
Tänkte att jag ska klippa av en bra bit så att jag får en lång bob, med lugg på det! Tror att det kommer bli snyggt och det behövs!! Mitt stackars hår är gjort av svinto!

Nått sådant här kanske? Lite kortare. Vad tycker ni?




Kommentarer
Postat av: Des Chiens Comme Nous

Det kommer att bli sjukt fint :D Jag vill också ha en lång bob, men mitt hår är alldeles för kort och ojämt :/ Gah!

2010-11-02 @ 11:36:29
URL: http://chiens.blogg.se/
Postat av: Nina

De blir säkert superfint:) du får lägga upp en bild på hur de blev sen! :) Hur mår du nu då, har du också åkt på de mattias hade?

2010-11-02 @ 17:17:16
URL: http://ninafj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0