SpaKväll.

Hej bloggen!

Igårkväll när jag kom hem kände jag för att ta mitt ett spa! Har ju skaffat en spahylla där man får plats med alla ansiktsmasker, ljus osv. Tyvärr kom jag på en tråkig sak igår när jag hade gjort te, satt på ansiktsmasken, tänt ljusen, fixat musiken och boken. Det är obekvämt att bada fotbad i vårt badkar! Finns liksom ingenstans att sitta så det är skönt! Det måste jag fixa på nått sätt. Förslag nån!

Sen har jag fixat lite mer här hemma som vanligt. Nu börjar det likna nått lite sådär! Har bestämt att väggarna ska få förbli vita eftersom jag vill ha ett ljust rum. Men alla detaljer komma gå i Turkost, vitt och Rosa. Vackert!








Här kommer lite vardagsrumbilder.







Kommentarer
Postat av: annso

Va fiiint det är Elin! Jätte mysigt! pusss

2010-10-16 @ 11:12:32
URL: http://kenzoflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0