Uppskatta Hösten.

Hej!

Vet du vad? Jag älskar hösten. Nu finns det självklart saker jag gillar mindre, tex att solen inte är framme lika ofta, eller att det kan börja regna när som helst. Annars har jag kommit på att hösten är helt magisk.

Jag njuter av att ta promenaden till stationen varje dag när jag jobbar kväll. Jag går förbi cykelringen och ner mot kyrkogården. Där är det mest magiskt att promenera. Den gatan känns lite som ur en film där löven rasslar runt fötterna bland de uppradade träden. Det är som en mysig liten allé.
Sedan att jag gillar kyrkogårdar gör inte saken mindre vacker.

Kan inte ta nog med bilder på alla löv som flyger eller hänger från trädets grenar med en sol bakom sig form försöker lysa igenom.



Stations-huset Västerås


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0