50års fest och Affe

Igår var jag och stefan hos svärföräldrarna för att gratta Lena som fyller 50! Och 50 är ju egentligen ingen ålder. Hans mamma är pigg och glad som en nötkärna jämt!
Kan ni gissa att det kom mycket folk? Från tidig eftermiddag till klockan 11 på kvällen. Då gick dom sista =) 
Själv fick jag skjutts hem för längesen eftersom jag inte mådde bra. Har haft ett hugg i höger sida på bröstkorgen i 3 dagar nu. Det börjar bli tjatigt!
Stefans brors tjejs stora hund var också där. Affe! Det finns nog ingen snällare hund. Ikväll blir det till att ta det lugnt med en skräckfilm! Nån som har nått förslag?








Kommentarer
Postat av: Nina

Va fin du blev i håret! :)

2010-09-03 @ 19:32:06
URL: http://ninafj.blogg.se/
Postat av: Sanna

Va fin du är i håret :)

2010-09-03 @ 21:17:55
URL: http://rooozsa.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha såg nu att jag skrev nästan likadant som Nina ^^

2010-09-03 @ 21:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0