Husmoderns.

Hej!

Idag hade jag "rast" ifrån jobbet efter 12 och var tvungen att komma tillbaka till 3 för möte. Och sen jobba kl 5 till 8. Fyfan va jag är trött! Ska inte sitta uppe länge till... På rasten var jag ner på stan och åt med mamma och passade sedan på att gå in på Leanders Aktikvariat för att kolla om dom hade några gamla tidningar med fina bilder man kan dekorera med. Gissa om det fanns. Köpte 2 nummer av Husmodern från 1923 för 25 kr styck.
Det bästa med sånna tidningar är alla reklamannonser! :) Störtsköna och könsdiskriminerande ;)













XOXO Elin


Kommentarer
Postat av: muulin

Se där fröken dissare!

2011-01-12 @ 23:18:46
Postat av: Annso

Men Åhhh så härliga tidningar!!! precis vad jag vill ha!!! hade dom många???? måste ta mig tid nån dag o kolla... haha fast här e man ju oxå luspank så det är väl bäst att vänta till lite pengar kommer på kontot! men dom var ju bara för sköna!!!! kul att du gillar samma stil som jag ;) Love it!

2011-01-15 @ 17:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0