Kurerar.

Hej och morrn!

Stefan och jag skulle ha tvättat idag men precis som sig bör på hans lediga dagar i veckan så ringer hans lilla mobil ungfär runt 9 på morgonen av att nån har blivit skut sjuk på jobbet. Klart han kommer. Åhhh!!!!!!!!
Jag är förkyld och orkar inte tvätta allt själv(Det är en ENORM hög), så vi bestämde att jag skulle ta bara underkläder och strumpor osv. Visst det kan jag fixa, bara att torktumla. Har vi tvättmedel? Nej.
Så nu ska jag äta frukost och gå till affären och försöka vara lita gladare när jag fått i mig lite mat!

Men jag tycker bara att det är... Helt otroligt. Aldrig får han vara ledig. Så ironiskt att klockorna stannar.
Fan skäms på er!!!

Jag försöker och förgäves att bli frisk eftesom jag börjar bli förkyld igen. Jag kör med Vitaminbrus, Echinaforce och grönt té! Vette 17 om nått av det hjälpt så mycket men jag har iallafall inte blivit värre.
Gäller att ta Echinaforce ungefär en gång i timmen! Brustabletten 2 ggr per dag och grönt te typ 3 gånger om dan.
Har inte råd att vara hemma mer för sjukdom.



XOXO Elin


Kommentarer
Postat av: lovisa

hej, det skulle vara jätte roligt om du ville svara på dagens fråga i min blogg! tack i förhand:D

2011-01-09 @ 21:20:41
URL: http://iiisaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0