Like OMG!

Godafton!

Idag har jag träffat bästaste Lindah på stan över Thaimat och fika : ) Det var riktigt mysigt och roligt som vanligt! Vi pratade gamla minnen och en del saker som jag nästan glömt kom upp till ytan, som tex första hånglet med den där! Slisk.. blä! Hehehe bäst att inte nämna för mycket dock! Men vi pratade om trevliga saker också ;) Dessutom var Lindah supersnygg i håret! Det fick mig att vilja gå och klippa mig ännu mer. Vi pratade lite om Idol också eftersom jag är KANSKE kommer att söka iår igen. Jag berättade att jag hittat den perfekta låten (Vision of love med Mariah Carey). Men då sa Lindah nått som fick mig att tänka lite. Hon sa att hon och Sandra diskuterat lite och tyckt att jag ska ta en rocklåt istället för att bryta det "sockersöta" litegranna. Och jag tror dom har så rätt så. Hur många gånger har man inte hört juryn säga nått i stil med "Du har ju knappt kommit ut från flicktummet ännu" när tjejer vart alldeles för ..... söta och oskyldiga och sjunger smöriga balader..! Visst är det så?! xD Inte vill jag höra det! Nu menar jag inte att jag tycker att jag är speciellt söt, men stilen liksom.

Nån som har ett förslag på en rocklåt som jag kan ta?

Och sen har jag faktiskt släpat upp mina gamla vita möbler ur källaren och fixat lite i vardagsrummet. Nu var det rätt mörkt och svårt att ta bra bilder men jag lägger nog upp bättre nån annan dag.
Har även köpt nya fina saker till hemmet som jag visar upp nån annan gång!



XOXO Elin

Kommentarer
Postat av: Malin

Det blev ju sjukt bra med hyllorna :)

2011-02-10 @ 22:42:17
Postat av: Malin

Det blev ju sjukt bra med hyllorna :)

2011-02-10 @ 22:43:18
Postat av: Sandra

Bra där elin, mer rock! din röst passar verkligen lite rockiga låtar :)

Puss

2011-02-11 @ 16:58:49
URL: http://deliciousink.blogg.se/
Postat av: Lindah

Jajjamensan! jag har några förslag som vi kan ta när vi ses inte nästa vecka, men veckan efter det =)

2011-02-12 @ 22:47:55
URL: http://swedeshavemorefun.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0