Mus!

Hej!

Mår prima idag och inte skit som igår! Det är tur att det finns vänner att uppmuntra mig =) Tack!
Det är sådär. Ibland måste man få höra motsattsen när man känner sig nere. Sedan är jag en sådan som måste ner till botten innan jag kan resa mig igen. Visst reste jag mig även denna gången!

Jobbet gick jättebra idag. Gissa vad?! En mus kutate tvärs genom rummet på lilla kontoret när jag öppnade!
Den lilla stackarn vart skiträdd och försvann nånstans mellan skåpet. Jag fick lust att gå på jakt med min kamera och filma lite och kanske få med den.
Kan du se den?


Kommentarer
Postat av: Chiens - Des Chiens Comme Nous

Fan vad sjukt, jag skrev nyss ett inlägg i min blogg om min dröm inatt och min lilla upptäckt i shivas bur och så lägger du upp den här musvideon!! Gå in och läs mitt inlägg så förstår du hela musgrejen, haha ;D

2010-08-25 @ 10:04:23
URL: http://chiens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0