Fru blå och fru rosa.

Idag gick jag ner till staden för att möta upp med Lindah och käka nånstans.
Problemet med vässan är och förblir ju att det finns fantasilöst lite att välja mellan när det gäller att välja restaurang. Donken är för tråkigt och dessutom sliskigt, sushi gillar inte jag, Thaimat kändes inte bra för magen idag.... ja det vart stället där det finns det mesta, Gränden :) Käkade en god kycklingsallad och Lindah tog biffar med ris. Det roliga med Lindah är att hon äter allt för sig ;) Hon började att äta allt riset och efter det högg hon in på köttet ;)
Det va trevligt!! Hennes kompis kom förbi och skrattade med oss också. :)

Har tamme 27 skrattat hela dagen. Jenny och jag va på riktigt barnsligt och flummigt humör på jobbet så Jenny satt ner på golvet av skratt ibland ;D Förlängde livet med några timmar!


Nu slänger jag upp en till sommarbild till My's förskräckelse! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0