Helgen i bilder.

Hej allihopa!

Ledsen för den dåliga uppdateringen, det ska inte upprepas! :)
Jag tog ganska mycket kort i helgen och sådär eftersom kameran fick följa med på det jag gjorde.
Inte för att det hände så mycket eftersom jag var hemma sjuk.
Tänkte egentligen göra Lördagen i bilder men jag hade inte ork att lägga upp det.
Slökorv! Jag vet :) Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera.


I lördags var jag hemma sjuk, och passade på att välja kläder mer omsorgsfullt än i veckorna när man stressar fram och tillbaka från jobbet. Det är vardagslyx!


Matchade lite!


Jag passade även på att städa upp i röran och göra om det här stökiga till...


Till det här :) Lade på ett lakan över bordet eftersom jag var så trött på hur det såg ut. Antingen tycker man att det såg konstigt ut nu, eller så tycker man som jag, att det vart mysigt :)


Duken hamnade ute i hallen istället där jag tycker att den passade bättre! Det är såhär jag är. Ändrar och testar nya saker med inredningen hela tiden. Man känner sig mer och mer säker på hur man vill  ha det :) Och stefan gillar det!


Sedan kom David förbi och käkade tacos med oss. Han lade upp alla olika grönsakerna i olika skålar eftesom han finner lycka i att ge oss mer disk. haha :) tack




Efter maten vandrade jag ut i snön och mot ICA-ettan för att köpa grejjer till pepparkakshuset. Jag tog på min nya kappa som jag köpte på myrorna. Den är så fin, men jag måste verkligen ta ut axelvaddarna! herregud man kan ju inte se ut hursom helst haha
Men eftesom jag glömde att köpa en del saker så bestämde vi oss för att kika på Ett päron till farsa firar jul istället när Brang kom förbi! Den är SÅ rolig!!
Mys! Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg jacka :))) //MULIN

2010-12-21 @ 17:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0