Malin åt snö.

Nä det känns inte alls kul det här. Idag skulle jag ju ha gått på fest hos Jenny! :(
Man blir så sjukt uttråkad av att vara hemma och bara sitta, ligga eller eventuellt sitta! Strax ska jag iallafall börja kolla på andra Harry Potter filmen så att åtminstånne nått kul händer.

Jag har faktiskt försökt att spela in lite låtar även fast jag är sjuk men det går liksom inte så bra när man inte kan få luft genom näsan! Som tur är så åkte Stefan och köpte nässpray åt mig nu. Kan inte äta och inte sova utan den liksom. Man känner sig som en uppblåst ballong i huvudet tack vara nästäppan.

Men jag ska nog vara tacksam för att jag vart sjuk nu och inte några dagar före julafton. Det hade vart surt!
Man kommer ju ihåg nån jul från när man va liten då man fick influensan och kunde inte åka till Mormor som vi alltid gjorde och träffade släkten. Då va man ledsen och upprörd! ;)

Jag fick ett sånt jäkla bra sms av malin när hon va påväg hem från krogen igår! haha hon skrev att hon somnat på bussen och gått av 2 hållplatser efter den egentliga. sen skrev hon "Men det är ingen fara, Jag åt snö!"

haha wtf?! Ja det va ju tur det!! ;)

Nu:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0