Två Stjäror.

Hejsan allihopa!

Det känns helt sjukt att Malin och Lovisa är hemma i Västerås just nu. Malin ska stanna i hela ett halvår för att söka jobb och fundera ut vad hon vill göra! Go girl! :)
Lovisa håller också på att söka jobb för fullt för att börja spara igen.. hoppas att dom båda hitta nått snarast!
Det är ju en sorg att dom inte fick jobb hos mig.

Hursom helst så kom dom hem till mig i Söndags för att träffas och kolla på nån film. Mattias och bästa Nina kom också förbi och hängde.
Malin hade med sig ett gäng filmer som hon tappade på golvet i hallen haha! Välkommen hem liksom! haha :)
Vi bestämde oss för att kika på en film som hette The Final Call. Nån actionrulle med en tjej som blir kidnappad och ringer upp nån random kille som måste hjäpla henne osv osv.
Det va tamme17 en av dom sämsta och segaste filmer jag sett nångång, men tack vare det så vart den rätt kul att se ändå. Vi skrattade åt alla kassa repliker och det faktum att tjejens son hette Ricky Martin! haha!
Eller att filmen hade en annan titel på dvd-skivan.

Efter det bytte vi upp oss och kollade på Save the last dance istället. sååå bra är den.


Wtf! 1/5 brödrostar. Den får pluspoäng för Ricky Martin.


Sunes jul låg och såg julig ut på théabrickan. Dock hann vi aldrig titta på den.


Malin gillart!


Ihhh!


Vi drack Indian Chai té med äppelsmak.


Tog en liten bild på våran fina "äkta" gran också :) Rätt fin?

Tänkte bara visa vad jag gjorde med en trist gammal mössa jag grävde fram. Tänk vad en liten rosett
kan göra ibland.




Kommentarer
Postat av: Natalie

Åh vad jag hade velat vara med!!!! Saknar ju er! Vi måste åka iväg i vår...kommer bli galen om jag inte får träffa er snart

2010-12-08 @ 11:17:47
URL: http://natalierc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0