Sviken.

Känner att jag måste skriva av mig.
Fattar inte varför jag inte bara kan släppa det och må bra samtidigt.
Men det går inte!
Känner mig undanskuffad och världelös inför den här personen,
Brukade ha så himla kul.

Vad jag menar nu är iallafall att jag inte tänker försöka mer.

Allt ska verka så himla bra hela tiden, och klart vi ska höras.
Men inget.
Så.
Det är såhär jag känner! Kan inte ändra på det!

Blir så himla ledsen när jag tänker på allt kul vi haft.
Det är inte ofta man träffar vänner som du.

Men till någonting viktigare.. Någonting som jag själv känner stort för.
Alla som någonsin förlorat en anhörig vet hur hemsk det är och speciellt hur jobbigt det kan vara för ett barn att inse att ens mamma eller pappa ej finns med dom fortfarande.

Min vän Cicci drömmer om att bli barnboksförfattare och både skriver och illustrerar till böckerna själv.
Hon började att skriva en barnbok om sin mellersta dotter Wilmas upptåg och busigheter, men började sedan att skriva en barnbok om att förlora en förälder som litet barn.
Hon förlorade själv sin pappa i cancer när hon var 19, och när hon hörde om Felicia som fått cancer, bara 4 månader gammal, vart det en stor drivkraft.

Alla pengar för boken kommer gå till barncancerfonden! oavkortat!

Gå in på www.illustrationbycecilia.se för mer information!







Gå även in på www.animegirl.blogg.se Där kan man följa utvecklandet av boken!
Önskar dig all lycka till!

Gonatt

Kommentarer
Postat av: cicci

hej :) jätte fint av dig!! tack gulle :)

2010-02-05 @ 01:35:30
URL: http://animegirl.blogg.se/
Postat av: cicci

behöver inte lägga upp denn aom du je vill =P men e wilmas upptåg ;) inte lätt för dig att veta :) och kan du skriva att all vinst går oavkortat, vi måste fortfarande ha för trycket tyvärr, annars blir det en väldigt dyr historia.. bättre att vara övertydlig :)



ja länka gärna! ska fixa en facebook grupp sen som vi kan sprida runt :)



du e bäst..



sitter med illustrationsbeställningar här.. suttit hela kvällen tills nu men ska hoppa i säng.. ögonen snurrar.. tråkigt me dpolaren där :( krma så hörs vi imorrn <3

2010-02-05 @ 01:38:15
Postat av: cicci

herre jisses, haha du har ingen spärr på inlägg, du får gärna ta bort de senaste två ;) låter som jag druckit något olämpligt ;) trött

2010-02-05 @ 01:39:12
Postat av: sanne

Joo, när det gäller mig kan jag dampa sönder någon;)

2010-02-05 @ 16:14:37
URL: http://sannesiven.blogg.se/
Postat av: sanne

hahaha aa :)<3

2010-02-05 @ 17:35:48
URL: http://sannesiven.blogg.se/
Postat av: cicci

ja typ 700x300 px kanske..



ska göra din bild så fort jag får en lucka.. men har massa beställningsjobb där jag får in pengar, så de måste komma i första hand... hade ingen aning om att det skulle bli så pass mycket så fort :) men det e ju kul!



men den bilden du har här e jätte fin.. vad e det för foto du mailat till mig som jag ska göra? nån gul randig tröja va? :) haha var ett tag sen nu :)



kram

2010-02-20 @ 14:02:02
URL: http://animegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0