BillOBob.

Igårkväll va så himla kul!
Lindah, Marre och jag började hemma hos mig igår kring 8 snåret.
Måste säga att jag vart chokad över att höra att Marre skulle komma.
Men kul överrasknig var det! Vi hade inte setts sen 2004!
Tydligen hade vi lite för hög musik och aningen vågade konversationer
eftersom vi snabbt kom över information att vi var FJORTIZAR! haha!
Min granne hade skrivit i sin Facebookstatus att några fjortisar i lägenheten
bredvid uppenbarligen hade party! Haha right!
Vi snabbade oss ut på balkongen och ropade på killen. Han kom ut!
Då passade jag på att fråga om han brukar höra när jag sjunger.
Mycket riktigt!

Lindah "Tur att hon sjunger så bra då!"
Grannen: "Låter mer som en överkörd katt"

HAHA!








Kommentarer
Postat av: Olivia

sv; joo..det är riktigt hemskt.



fin blogg btw ;)

2010-07-17 @ 12:14:30
URL: http://liivvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0