Bortskämd.

Jävla as en del som jobbar på mitt jobb!
Igår gjorde jag nått som jag inte brukar göra. Jag höjde rösten åt en stor kille med en 5-årings resonemang!

Där står jag i kassan och gör mitt bästa för att ge så bra service som möjlig, så kommer den här stora killen med
en av våra matlådor i handen och säger "En liten sallad att ta med".
Då tittar jag på matlådan han tagit och säger att han måste ta en mindre matlåda om han vill ha en liten sallad.
Tror du att han blir galen eller? Spritt språngande tokig!

Då öppnade jag helt plötsligt käften och röt "Tror du att det är jag so sätter priserna eller vad?!" När jag annars brukar säga "ja ja gör som du vill". Fyfan va arg jag vart!
Då säger han typ "Nu får ni vafan ge er, tror du vi är rika eller, jävla skit restaurang! Jag vet att det inte är du som sätter priserna!" Och jag fortsätter "Ja men det är ju jag som står här och måste lyssna på massa skit!"
Hans kompisar skrattar åt honom hahaha!

Hehehe jaja!

Kommentarer
Postat av: natta

ja, det finns då knäppskallar överallt! Bra att du sa åt honom!!

2010-07-30 @ 21:51:30
URL: http://natalierc.blogg.se/
Postat av: Sandra

Go Elin !!

2010-07-31 @ 14:31:07
URL: http://deliciousink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0