Brown paper package tied up with strings...

Idag har jag, Mattias och Nina vart på IKEA och kikat lite :) Snacka om att det va smockat med bilar öveallt. Nu jäklar börjar julrushen på riktigt! Tror nog att alla satt i sina bilar och svor ungefär lita mycket som vi!
Jag köpte en present till Johanna som har fyllt 25. Jag slog in det i fint gammaldags brunt papper och vit tråd. Det är så mysigt med sådant! Ska strax ta tåget till henne och Sven och gå på deras inflyttningsfest/Johannas födelsedagsfest. Hatar egentligen att ta mig fram i sthlm men vad göra. Det är ju inte så ofta men åker dit iallafall. Jag känner att jag måste dit och julhandla innan jul också, och gå i gamla stan.
Det är en sådan sak man alltid säger att man ska göra till jul men inte sjutton händer det nått.
Får väll se hur det blir i år! :)


Det här hjärtat hade Nina hittat till mig på en julmarknad och köpte en till dig själv och en till mig eftersom
vi båda gillar sådanna saker. Den ska hänga på min och stefans toadörr.


Joes paket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0