Inflyttningsfest i Huvudstaden!

I Lördags tog jag mig till Stockholm för att fira Johanna som fyllde 25! Festen var även en inflyttningsfest eftersom hon och Sven precis hade flyttat in i lägenheten. Det var mycket trevligt folk fär, och Annie var där också!! Mäkta kul att se henne igen. Joe fick en Ljuslykta i silver med ett rött ljus innuti dom höll på att spräcka glaset när det fortfarande låg inpackat! Ljuset hade lostat från piggen den satt på och dunsade runt därinne bara jag svängde lite för fort på stadens gator x)

Hursomhelst så var det jättetrevligt, och tyvärr är det alltid som trevligast när man ska hem :( Och jag va tvungen att dra redan kl halv 11 eftersom tåget skulle gå från centralen halv 12. BUU! SJ suger verkligen på det här med senare tågtider till Västerås. Klart man vill hem kl halv 12 en Lördag!!! NOT.

Photos

Joe i hallen när hon öppnar sin present.


JOE va fin i grönrutigt :)


Annie och folk som jag inte kommer ihåg va de hette...


Jag och Annie! :)


Presentöppning....


Moi med ÖL för en gång skulle. Dricker nästan endast vin nuförtiden.


Folk ... :)


Hemma igen på kalla VästeråsCentral... fy vad det snöade!


Kanske kommer den där värmeböljan från bali snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0