Myskväll med vitt.

I Lördags var jag och gubben bjudna hem till Lisa och Andreas för lite lördagsmys framför en film!
Det vart Toy Story 3 trotts att både Stefan och Andreas redan sett den, men jag förstår varför dom ville se den igen!
Den va faktiskt väldigt bra! Tror inte att jag kommer se 2:an dock. Man ska akta sig för disneyuppföljare ; ) Speciellt Lilla sjöjungfrun 2 och peter pan 2.

Lisa hade även gjort en underbar ostkaka som vi mumsade på med sylt och grädde. Hon är otroligt duktig på att baka och göra god mat, Lisa! :) nomnom.

Som sagt älskar jag deras vita inredning och Lisa hade införskaffat en ny sak som hängde i vardagsrummet. En jättefin "ljusstake", en krans som hon lindat ett lakan runt med lite spets och sylikt. Fyra ljus satt runt den och fyra band höll den hängandes i taket. Hemgjort och underbart!













Nomnom!

Kommentarer
Postat av: Annso

Hihi... va kul för jag har gjort en precis likadan ljuskrona!!! med vitt lakan på en krans som jag virat runt och sedan "vävt" runt hela kransen med två olika spets!samt 4 band som fästes i taket osså ljusen såklart =)

hittade den iden när jag var på country house! såå mysigt. men jag har dock inte hängt upp min=) den ligger i en låda och bara väntar!

men kul att hon oxå gjort en likadan! =)



Pussss

2010-11-15 @ 18:41:36
URL: http://kenzoflower.blogg.se/
Postat av: Annso

tack söt! jag har ett minne av att du frågat o jag svarat hihih men det är photoshop och photoscape jag använder=)



Jaaa dom har ju gööö fina grejjer på countryhouse och vi delar ju intresset så det vore kanon och åka dit ihop!!!!!



puss

2010-11-15 @ 20:02:11
URL: http://kenzoflower.blogg.se/
Postat av: Muulin

Har du gatt o blitt gammal pa aldre dar... hahah :)

2010-11-16 @ 06:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0