Sceeneit och Nageltrång!

Åhhh jag förlorade på Sceeneit igen. Jag trodde faktiskt att jag kunde en del om filmer innan jag spelade det spelet! Men det visar sig att jag borde ha sett 1500 gangster och actionrullar för att vinna ;)
Vart är alla frågor om filmer som jag gillar! Typ stand by me, forrest gump, edward scissorhands eller Flashdance och sådanna filmer som jag kan utantill ;) Jag har en del att ta igen för att slå min käraste stefan- the blixt på att trycka på den jävla sceeneit dosan innan bilden ens kommit upp.
efter nästan varje fråga så säger han "ehh haha ja det va ju en chansning!" haha.... Han är duktig på chansningar min Stefan ;)

Jag hoppas så innerligt att det går att göra nått åt mitt nageltrång nästa vecka! Jag kan inte göra nått nästan eftersom jag inte kan få på min träningsskorna. Är så sugen på att gyma.
Om det inte går att fixa på nått vis så tänker jag be en doktor att DRA BORT MIN STORTÅNAGEL. No im not kidding. Ofta har jag velat såga av hela stortån för att slippa smärtan när man slår i tån(självklart slår jag endast i DEN tån och på DET stället jag har ont haha.)

Men nu tänker jag fortsätta mitt Fredagsmys med stefan, hans syskon och Niklas :)

Nedan kan ni se en låt som jag äntligen hittat efter att ha nynnat på den i år utan att komma på vilken!


Kommentarer
Postat av: cicci

hej igen :)



ja asså jag är helt förtrollad av dig!! och filippa också, du är ju hennes sång favvo big time!! hihi ja det skulle vara fint om du gjorde något till Flippo och hallelu gillar hon juh.. <3



håller med dig.. man blir otålig och vill veta.. läkaren sa att det inte är så enkelt och tar tid.. men har så svårt att förstå om det "bara" skulle vara astma.. vi får se.. vill bara att hon ska må bra nu lilla pyret!



nu vaknar hon :)

2010-11-06 @ 14:39:35
URL: http://blogg.mama.nu/ceciliasvensson/
Postat av: Lindah

ÅÅÅÅH jag har ÄLSKAT den låten sen den kom.. typ.. 97-98!

2010-11-07 @ 17:31:47
URL: http://swedeshavemorefun.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0