Sömn tack.

Denna vecka har börjat hektiskt på nått sätt. såfort jag jobbar dag så har jag så mkt att hinna med som jag inte hinner när jag jobbar kväll, att jag blir helt fullbokad och hinner inte sitta för mig själv som jag behöver.

Min lilla Elemi-chan har åkt in i lumpen nu! Kan inte fatta det riktigt. Men jag vet att du kommer att klara det bra gumman lilla! Är smått avundsjuk på att du kommer få rida på hästar.... ack! Jag saknar hästarna.

Emeli hade ju ordnat lite halloweenfika i söndags med godis, kakor och film mys! Hon hade dekorerat hela lägenheten i halloween stämning. Vi tittade på Sleepy Hollow såklart, den bästa halloween filmen! Den är så stämningsfull och mystisk. Precis som halloweenfika mys ska vara!

Nu ska jag sova... nått jag inte kunnat på hela veckan.

Vill att det ska vara Halloween en hel vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0