HalloweenParty och Littlesisters.

Hej bloggen!

Igår stressade jag och Nina nästan sönder oss för att få klart klänningarna i tid. Inga möss som sjung och sydde våra klänningar inte! Vissa har det bra.. ;)

Resultatet vart iallafall toppen och speciellt Ninas klänning. Hon är hjärnan bakom allt liksom!

Vi började hemma hos Tobbe som alltid inreder sin lägenhet med riktigt skräckfilmstema hemma hos sig! Han har verkligen öga för detaljer :) I takfläkten hänngde det tex ett blodigt skynke och en blodig hans... blodiga händer låg det lite här och där förresten haha.. Dom fick liksom sitt eget liv och satt lite här och var ;)

Sedan drog vi ut på konrad, och vi kom in utan problem! nästan ingen kö alls. Och det bästa var att nästan hela konrad var utklädda. Iallafall tyckte jag att det såg ut som det.

Vi träffade på "Wheres Wally" killen också! Jag står fast vid att han heter Wally och Brinken säger att han heter Waldo. Så jag tänkte att jag skulle motbevisa honom genom att fråga den riktige. Han va visst bakom flötet han med eftersom han trodde att han hetter Waldo! haha! Jag kollade minsan på tv-serien när jag va liten och där heter han Wally! Basta! ;)

Här kommer lite bilder från förfesten. Kommer mer sen!


Brang som snygg pirat ;)


Nina som Littlesister med Big daddy


Jag - Eleonore


Nina igen


Jag och Lindah !


:)

Hälsning från Littlesisters!


Kommentarer
Postat av: Lovan

tjatja kul att se halloweengrejerna! Hoppas det finns fler bilder sen!=D kraaam

2010-11-01 @ 18:54:07
URL: http://lovisabitar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0