Bästa vän.

Gokväll bloggläsare!

Nu är jag så trött. Har jobbat hela dan och det är slitit må ni tro! Ni kommer alla tillbaka från semester och allt.
Bra för oss, men mindre kul för mig som jobbar kväll med 85 pers. Gud, höll på att hänga mig igår när det aldrig tog slut! Idag var det betydligt lugnare dock :)

Nu tänkte jag visa en bild på min bästis när hon var kanske 2 år :) Natalie heter hon, och när hon var bebis så fick hon en röd kudde som fått följa med på alla möjliga äventyr. Kanske mest som snuttekudde :) När hon fick den var den rund och fyllig precis som vilken kudde som helst. Nu, 25 år senare kan man knappt tro att den någonsin haft stoppning! :) Den finns kvar i en låda någonstans. Tycker att det är så himla fint att den finns kvar! Natalie och kudden :)





Sötkorv!

TRANSLATION:

Ive been working so hard this week! luckily today was easier :) The girl in the picture is my best friend Natalie. She still has that pillow eventhough its 25 years old! Its not very puffy anomore ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så mycket. Jag blev så arg när jag läste hennes inlägg att jag var tvungen att skriva något. Jag förstår inte hur människor kan vara så trångsynta och ursäkta egoistiska. Det känns inte rätt, det finns människor som sliter som djur utan att bli rika liksom. Tror inte att hon fattar det!

2010-09-16 @ 09:54:39
URL: http://lillirose.blogg.se/
Postat av: Natta

Åh, snälla du!:)

Ska nog leta fram kudden...saknar den lite;)

2010-09-16 @ 14:38:51
URL: http://natalierc.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe nejda elin det har jag inte glömt;) hoppas modet håller bara=) haha!

men visst kommer vi komma långt=)!!!

2010-09-16 @ 17:39:25
Postat av: annso

Det var ifrån mig =) hhaha ser att det varkenm står namn eller adress till bloggen=) men det fattade du kanske! haha

2010-09-16 @ 17:40:16
URL: http://kenzoflower.blogg.se/
Postat av: Nina

Tack:)

2010-09-16 @ 22:02:38
URL: http://ninafj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0