Kulturnatta.

Hej hej!

Igår så var det KULTURNATTA i västerås med buller och bång. Inte för att det kändes som att det var så värst mycket. Så verkar det kännas varje år även fast vi alltid uppträder med kören Body and Soul.
Trevligt sällskap hade jag ändå. Hela gänget var med ner på stan och vi hade väldigt trevligt trots kylan.
Jag måste klaga på en sak. Slottets och konstmuseéts aktiviteter hade flyttats till Mimerportarna vilket jag inte tyckte var speciellt mysigt. Inget slår känslan att vandra upp för slottets stentrappor eller att gå in på konstmuseét och utforska deras aktiviteter.
But but! Västerås kulturnatta är väldigt mysig!



Några godningar ;) Emelie-chans uttryck! haha! resten va nånananstans.


Konstmuseets utställning. Jag gillade den här tavlan!


Även denna. Jackan är helt underbar. Tavlan är säkert 60 år gammal.



Ett slags pyssel-konstverk med bl.a Furbees och avklippta sugrör.



Leksaker då och förr! Denna är nog väldigt gammal :)

Tyvärr tog jag inte fler bilder eftesrsom jag hade mobilkameran. Den har nada blixt!




Kommentarer
Postat av: annso

Yeeeiii!!! bra där elin då är vi två=) har du röstat på dom alltså? =)

2010-09-19 @ 16:38:52
URL: http://kenzoflower.blogg.se/
Postat av: annso

Jaaaa va bra elin! för dt gjorde jag med, röstade in dom på alla tre lapparna=) weeeiiiii! hoppas dom kammar hem det ikväll!!!

2010-09-19 @ 17:42:34
URL: http://kenzoflower.blogg.se/
Postat av: Angelica

Eller hur :D hehee

2010-09-19 @ 18:51:08
URL: http://angiethehappiest.blogg.se/
Postat av: Eva

Sv: Oj, det är mycket möjligt att jag råkat radera fler inlägg än jag tänkt. Har fått så mycket skräpkommentarer från folk som bara vill göra reklam för sina egna bloggar. Så din råkade nog ryka vid en sån rensning :-(

Ibland struntar jag medvetet i att publicera kommentarer som inte anknyter till inlägget. Finns folk som bara skriver kommentarer utan att över huvud taget läsa vad jag skriver.

Tanken med bloggen från början var nämligen att utbyta erfarenheter med andra som varit med om liknande saker, eller som bara var allmänt intresserade av paranormala fenomen. Och då blir det tröttsamt med onödig kommentarer i stil med "Tja, läget?" Det tillför liksom inget, varken för mig eller andra läsare.

Så jag är ledsen att jag fumlade bort din kommentar, men du får gärna besöka mig igen och skriva en rad :-)

2010-09-20 @ 11:02:35
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: Eva (igen!)

Sv: Vet du, det är inte alls ovanligt att husdjuren reagerar som du beskriver. Jag har hört många berätta att deras katter/hundar reagerat på samma sätt. För tydligen ser alla djur sånt. Konstig är det, men vi verkar ha något slags filter som gör att vi inte ser de där energiformerna.

2010-09-20 @ 19:44:04
URL: http://detspokar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0