Kvällar.

Hej!

Förlåt att jag inte har uppdaterat på några dagar. Har haft så fasligt mycket att göra! Bloggen kommer ju inte direkt först även om jag tycker att det är kul att blogga vad man gör på dagarna :)

Var på stan med mamma igår och letade höst och vinterkläder. Hittade två par jättesöta mocka"tofflor" som jag kommer strutta runt i i vinter :) Men jag är fortfarande på jakt efter ett par snygga kängor med klack. Helst att det är lite Pippilångstrump stil på dom också, snörning.

Idag måste jag ta tag i min garderob innan jag går till jobbet eftersom vårat sovrum ser ut som ett lekrum för tillfället.

Jag hatar att jobba kvälls-skift när alla lagerpojkarna, vuxna människor, ska bete sig som små äckliga bortskämda skitungar!!!!! Säger man, när man är 30 år, att maten ser ut som bajs när man kommer till en restaurang?

Bara frågar. Nu ska jag kolla på Destination Truth och ta det lugnt!


"Humor"

Kommentarer
Postat av: Lisa

dom är störda i huvudet. Men förhoppningsvis blir de bättre nu för dig gumman :)

2010-09-30 @ 21:51:15
URL: http://dearmcfadden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0