Mental Floss!

Hej!

I Lördags åkte elin till Stockholm för att spela! Jag tycker verkligen att Stockholm är väldigt vackert med alla gamla hus och byggnader. Innan jag skulle möta upp bandet(Mental Floss) var det ganska lång tid kvar. Då bestämde jag mig för att sätta mig på ett mysigt fik för att slappa lite. Riktigt mysigt och gott med Chaithé!

Conserten själv vart RIKTIGT lyckad! Vi var på G allihopa till 1000 procent och publiken verkade älska det.
Höll på att spränga huvudet på mig själv när jag gick upp i en för mig helt otrolig ton jag aldrig förr lyckats med! Det kändes bara så rätt och jag gick bara högre och högre. Tillslut när jag va uppe i den högsta tonen kändes det som om huvudet vart helt tjockt och vart lite rädd att det skulle sprängas. Inte så bra nä.

Kristin hade med sig sitt mirakel läppglans som gör läpparna större! haha finns före och efter bilder på mig längre ner ;) Watch and see the difference.






Before:



After:


Kommentarer
Postat av: ANNSO

hej söt!

har en ny blogg igen=) men denna gång blogg.se igen=) hahaha kika in! puss

2010-09-06 @ 12:03:30
URL: http://kenzoflower.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vad heter det läppglanset? :) har försökt hitta ett bra som förstorar läpparna :P

2010-09-06 @ 21:08:19
URL: http://rooozsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0