Skön Lördag.

Hej!

I Lördags åkte jag och Brinken hem till Peter och Fredrika för att äta tacos och kolla på film. Richard var också där :)
Freddie hade gjort ett alternativ till köttfärssåsen, som var kyckling, sötsur sås, grönsaker och diverse. Det va jättegott! Dessutom blev jag bjuden på rött vin som var GOTT! kan du tänka dig?
När allt var avdukat kolade vi på en kinesisk film som var helt okej, men inte min typ av film! Lite väl mycket strider och mycket patriotiska symboler. Men den va väll ganska bra ändå.

Youtube tog upp stor del av kvällen också. Kan ju faktiskt vare det roligaste ibland :) Peter letade efter en speciell video med en kille som tydligen va helt störd och jätte nördig. När vi väl hittade honom visade det sig att det var samma kille som jag hade på ett av mina YT-konton, fast med ett annat användarnamn. :D Världen är liten!

Kvällen avslutades med Tors på Tallinn!!! :D


Såhär såg jag ut!




Mysigt inrett.












Älska! ;)

Tack för underbar kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0