Another Friday.

Inte kan man tröttna på det! :) Varje Fredag känner man sig lika glad och fri och framförallt duktig på att städa fort så man kan komma hem nångång! Baby och jag ska ta det lugnt ikväll med nån film och god mat :) Va helylle va? Men det behövs ibland också. Vi hinner ju knappt säga hej ibland känns det som. Men snart är det VACATION! Jag har semester vecka 24 - 25 - 28 - 29 - 30. Kan knappt vänta. Jag skulle kunna vara i våra sommarstugor hela den tiden utan problem. Fast nä... det ska bli mys att kunna driva runt i stan som man vill också utan att behöva tänka på tiden.

Japp denna veckan gick sannerligen fort. Jag har jobbat, kommit hem, varvat ner i nån timme och sen lagt mig. och ekorrjhulet snurrar vidare! Känns lite jobbigt när dagarna ser nästan exakt likadana ut. Men imorgon är det Lördag och då kommer Lisa och Kurre hem till oss och sjugner en stund! Tänk nu så det knakar så att vi har massa kul att testa den :)

Alltså även om den här dagen har vart ganska bra dag på jobbet så kan jag inte riktigt skaka av mig otrevligheter som händer emellanåt. Folk på det här stället är verkligen sååååå fruktansvärt TRÖGTÄNKTA och kan inte ta ett "nej". inte ens när man säger NEJ 5 gånger till och förklarar varför. Nä, hjärnan glömdes väll hemma som alla andra dagar för vissa människor. Det jobbiga är att för varje gång det händer att folk tjatar på mig att de ska få köpa godis av mig innan jag ens fått in det i maskinen, så byggs ilska upp inom mig. Den ilskan kommer nån stackars sate få ta nån dag! Och det kanske han inte riktigt förtjänar men det är så svårt att bara skaka av sig allt.
Det bästa vore om alla kunde visa respekt.

R - E - S - P - E - C - T  find out what it means to me ;D

XOXO Elin

Kommentarer
Postat av: Natalie

Semester samtidigt!!! :)

2011-04-16 @ 19:47:04
URL: http://natalierc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0