Tillbaka!

Hejsvejs!

Det är kul att folk vart härinne varje dag och checkat om jag uppdaterat även fast jag inte uppdaterat på mer än 2 veckor. Jag har helt enkelt inte orkat. Jobbat för mycket och gjort nödvändiga och roliga saker och inte orkat eller hunnit med att uppdatera nått. Men nu ska jag försöka skärpa mig! :)

Helgen var super! Riktigt bra vart den :) På Lördagen var jag med familj bjuden hem till kusin Rebecca och hennes sambo till deras lilla lanthus i Eskilstuna för att fira hennes examen och födelsedag. Många från släkten var där som man inte träffar så ofta och några kusinbarn var också där. Jacob är så sjukt söt! och Maja också för del delen :) Kul att det att se hur dom tävlar om uppmärksamheten!

Hade tyvärr ingen kamera med mig :(((( den glömde jag hemma och kom på det när jag satt mig i bilen men då fick jag inte springa in och hämta den! Men senare på kvällen så var jag och Nina bjudna hem till Lisa på födelsedagsfika! :)
Det var verkligen kul! och gott... Lisa hade gjort en smarrig smörgåstårta och bakat massvis med kakor. Hon är så himla duktig ! Önskar att jag va lika händig med bak :)


lol dom söta påskhararna som Lisa gjort :)






Vi passade på att ta ett kort innan vi gick ^^ Lisa va ju klart färggladast.


Kycklingar everywhere


Jag Nina och Linnea passade på att ta några cachar på vägen hem, men det vart längre tid är vi trodde. Det är svårt att sluta när man väl hittat en! :) Tyvärr hittade vi inte det största som vi ville hitta.

Men nu är det dags för mig att dra till jobbet!!
Känns skönt att ha uppdaterat nu efter ett uppehålla.... Fortsätt läsa! :)

XOXO Elin


Kommentarer
Postat av: Jessica

Här är min blogg Elin :)

2011-04-12 @ 21:47:08
URL: http://iess.blogg.se/
Postat av: mcfadden

tack för de fina komplimangerna! :)

2011-04-12 @ 21:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0