Här var det dött :)

Hej alla ni som fortfarande klickar er hit efter en veckas blogg-ledigt.
Jag har helt enkelt inte orkat uppdatera. Tid har jag nog haft men den tiden har jag lagt på annat! haha..
Har vart sjuk så himla länge nu och kom tillbaka till jobbet förra veckan i tron om att jag skulle jobba 6-11:30, ta det lugnt och bli helt frisk i kroppen. Jag skulle ha det skönt helt enkelt! Men så vart det ju tyvärr inte.
Första dagen gick 3 pers hem i sjuka. dagen efter var 2 tillbaka. sedan gick en till hem i torsdags, sjuk.

Resultatet vart att jag fick ta det skiftet jag helst av allt inte vill ha. Jag vill hålla mig så långt borta från det som möjligt eftersom jag blir helt tömd på energi efter en dag. Så det vart 6-15 varje dag istället med mycket slit och nytt. Men jag klarade det såklart och det gick bättre än jag trodde.
Om det inte vore för mina jobbarkompisar och min underbara chef så tror jag att jag hade vart as-sur varje dag.
Men det gick ganska bra!

Lindah och hennes "pappa" Elaine kom förbi nån dag i veckan och kikade Burlesque med mig och det va ju trevligt! Man kan behöva lite sällskap när man vart isolerad hemma sjuk i nästan 1 vecka. Lindah hade knappt hunnit innanför dörren innan hon sa nått som fick mig att asgarva! Jag berättade att jag skulle börja gå på Pennicilin. Gissa vad hon fick det till då? ;) I know u all have dirty minds!! haha!

Helgen vart väldigt lugn och skön. I fredags när jag kom hem så gjorde jag nått som jag hade längtat efter hela veckan. Spa-egen-tid! Jag tände ljus, tog ett glas vin, choklad, tappade upp ett bad och släckte ner. Fy- Fan va skönt det var. Satte på lite musik jag gillar och bara njöt! Dock har jag svårt att koppla av när jag sitter i badet men det är en tränings sak!

Jag kommer lägga upp lite bilder från helgen och veckan sen när jag sitter på stora darorn :) Min älskling sitter där nu och är väldigt upptagen med ett farligt uppdrag, Mkt viktigt!! ;)

Sen ska jag aldrig ner lita på kocken på mitt jobb när han rekomenderar filmer igen. Han hade rekomenderat STARKT att jag skulle se "The Collector" och pratade så varmt om det och att det va det bästa han sett på länge. Pyttsan!! Det va det mest sämsta, ogenomtänkta, löjliga, äckliga film jag sett!!!! Om man gillar saw kanske man gillar denna, men nej.. detta var inte en bra film! Lyssan inte på kockar.

Nej, nu är det sovdags. Har redan hunnit med att sova på dagen men jag tror att jag fixar 8 timmar till ;)

Love ya!
XOXO Elin

Kommentarer
Postat av: Lindah

penicillin = Penis-Elin fnissar hysteriskt

2011-02-28 @ 23:01:02
URL: http://swedeshavemorefun.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0