Nu får det vara nog!

Goodafternoon....

Jag trodde att jag skulle kunna gå till jobbet imorgon men jag har känt mig smått febrig under dagen så jag blir hemma imorgon också. Jag vill vill vill verkligen inte vara hemma nå mer! Men går jag tillbaka för tidigt nu så riskerar jag att bli sjuk igen och så är den elaka karusellen i full gång igen. Jag spyr på att vara inomhus!
Jag vill somna och vakna upp till en varm vårdag.... åååh snälla...

Nu kollade jag iallafall upp några bra huskurer för att förhindra flera sjukanfall.

♥ Kamomill - Men det visste jag ju redan! Men kanske ska ta och dricka lite mer av den sorten.
♥ Varmt vatten med honung och Citron motverkar nya förkylningar.
♥ Mycket sömn och vatten! Det säger ju sig självt ;)
♥ Mycket vitlök i maten ska också vara bra och febernedsättande.

Sedans finns det ju massor med mer men detta är saker jag har hemma och som jag ska börja med redan ikväll.

Wish me luck fellows!!!

XOXO Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0