Trolljegeren.

Gokväll på er! :)

Nu kanske ni tycker att rubriken är lite konstig, men det är så att Trolljegeren är en norsk film som jag och älsklingen ska kolla på strax! Jag älskar ju skräck som ni alla vet och Stefan är inte heller den som tackar nej till en läskig film.
Jag verkligen älskar skräckisar där man inte "ser" vad det är som härjar i mörkret. Det är nog därför jag är ett stort fan av Paranormal Activity. Den där känslan av att man inte är ensam. Dunkla steg i natten och skuggor som inte borde vara där.
Men det verkar iallafall vara en lite sån typ av film. Det ska bli intressant!

Nu ser ju omslaget till den här filmen ganska avslöjande ut, men vi har kikat lite redan och det verkar bra!
Att den är Norsk är ju bara ett stort fett plus!





XOXO Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0