Wilda Wilma Pruttar!

Hahah ja så heter boken som jag vann! Fick hem den i brevlådan idag precis innan jobbet så jag hann inte titta i den.
Men nu har jag läst den och betyget blir DDDDD 5 Dolly! ;) Så himla charmig, rolig och massor med finurliga bilder som gör boken till det den är. Om ni inte gissat det ännu så handlar boken om Wilma som inte skäms för att släppa lös på sina gaser. Tvärt om! Hon älskar dom och är jättestolt över hur det sprakar ;)
Boken är skriven av Cecilia Svensson, en tjej jag lärde känna på ett community för någont år sedan.  besök hennes blogg här! Hon förtjänar massor med uppmärksamhet för sina mysiga barnböcker.





XOXO Elin

Kommentarer
Postat av: cecilia

åh hjärtat då!!! :D

2011-02-18 @ 18:24:19
URL: http://www.lulla-by.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0