Hamburgerkväll ;)

Gokväll!

Åhhh va roligt vi hade igår! Hela gänget var samlade hemma hos Emelichan för att göra egna hamburgare och spela brädspel. Vart hamburgarna goda eller?! OMG har aldrig ätit så goda hamburgare tror jag! Inte ens Max kommer i närheten av smaken på våra burgare. NOM NOM! Självklart hade nån vacker människa köpt cheddarost också!

Emeli har 2 marsvin vid namn Klonken och Quill(Harrypotter namn) som bor i en bur i köket. Jag är inte sådär jätteförtjust i marsvin eftesom dom är små och sprattliga. Men jag ville kela med dem så efter att ha stoppat tillbaka Quill(han rev sönder mig), så tog jag upp Klonken istället eftesom han är lugnare.
Åh vi satt och myste tillsammans Klonken och jag! Han tryckte sig till mig och vilade på mina armar :) Alla satt och tittade på oss och log och alla ville klappa. Va supermysigt och jag kände att han trivdes hos mig.... Sen kissade han på mig.
Jag fick paniiik och började skrika "han kissar han kissar HAN KISSAR!" och började skratta lite osäkert! Emeli räddade mig från honom och sa att jag fick duscha om jag ville. Det ville jag ;D Usssh!!!!
Aldrig mer kommer jag hålla i den där!

Iallafall så gick vi tjejer ut i köket efter att jag duschat och lånat nya kläder av Emeli. Vi skulle baka kladdkaka enligt Emelis recept! Medans vi åt kakan så tänkte vi alla spela Rappakalja. Vi spelade i ungefär 5 minuter eftesom alla va trött. Men något vi inte var för trötta för var Emelis erotiska romaner som vi hade som underlägg till papperena i spelet. haha 5 stycken hade vi och Lisa kom på att vi kunde läsa en mening var ur varje bok i tur och ordning. Hahaha har nog inte skrattat så mycket på länge! Så jävla smöriga böcker! :) Jag ska klippa ihop en liten video när vi läser sen så ni får höra själva hur roligt det lät X)

Här kommer lite bilder!


Lisa  :D


"Grabb-bordet" (Barn-bordet LOL)


Mina tjejer i soffan :)


NOM NOM NOM NOM NOM


Lisa wtf x)


Självklart vad nån snabb med kameran när Klonken kissade ner mig!


Nyduschad och marsvins-kiss-fri xD


Vi damer bakar kladdkaka i köket






Den var precis lika god som den ser ut :)


Lisa läser en bit ut strandlekar... fniss!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Nathalie Nyrén

Nu har veckans blogg avslutats. Kolla in för att se om du fick flest röster och vann :)

2011-01-09 @ 19:48:31
URL: http://nathalienyren.blogg.se/
Postat av: Nathalie Nyrén

Nu har veckans blogg avslutats. Kolla in för att se om du fick flest röster och vann :)

2011-01-09 @ 19:48:55
URL: http://nathalienyren.blogg.se/
Postat av: Lisa

tänk vad kul man kan ha för sån simpel grej bara man är lite trött och fnissig. hihi

2011-01-09 @ 20:59:55
URL: http://dearmcfadden.blogspot.com
Postat av: Amanda

snygg bakrund!

2011-01-10 @ 17:52:38
URL: http://sweetpurple.blogg.se/
Postat av: Mary

Fin blogg!

Gud vad jag blev sugen på kladdkaka nu. :P

2011-01-10 @ 20:51:07
URL: http://mmmaary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0