Holy Sh*t! ^^

Herregud jag hade 130 sidvisningar igår! hehe men bara 38 unika dock men iallafall! Keep em coming in!

Nu har jag precis setat och letat upp en massa dubbningsbolag i Sverige och tagit deras nummer. Imorgon ska jag ringa och hoppas på att nått eller några av bolagen vill att jag ska komma och provdubba eller skicka nått material!
Spännande va? :) Men man ska ju inte hoppas för mycket. Det är svårt att bli en rutinerad röstskådespelare i Sverige. Men jag ska berätta att en tjej på youtube som jag har på min vännerlista ringde till just KM studios som jag ska ringa till, och bad henne att komma ner och dubba lite åt dem! :) Hoppet finns!
Önska mig lycka till !

På StagePool kan man nu även söka jobbet som Sandy i Grease i kristianstad... Ska ta mig en funderare på det :) Men om jag ska vara ärlig så är jag inte tillräckligt snygg för att spela henne. Får söka rollen som Rizzo istället! Eller inte....
Fatta va roligt det skulle vara.. älskar grease och Sandy har ju så snygga kläder på sig :) Älskar såklart musiken också, annars vore det ganska ovärt att söka.

Det kostar 200 kr per månad att vara medlem där men det måste ju vara det bästa sättet att hålla sig uppdaterad om vad som händer i nöjesbranschen och musikalvärlden :)

Nu kommer baby snart hem med Lisa och Dellan och då ska vi spela "Youre in the movies"! Yaaay :)



Tell me 'bout it STUD!

Kommentarer
Postat av: Nina

Va kul, lycka till! :)

2011-01-06 @ 22:51:54
URL: http://ninafj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0