NEJ. NEJ. NEJ.

Jag är fortfarande lite sjuk och ringde och sjukanmälde mig till imorgon eftersom jag fortfarande har lite feber. Vet ni hur jobbigt det känns? Med mig borta är vi 2 pers kort på jobbet och jag vet att det inte är mitt problem men det känns SÅ JÄVLA JOBBIGT. Några stackars satar kommer få jobba extra hårt eller länge för att jag är sjuk igen. Jag önskar att det var jag som var där och jobbade dubbelt eller så för någon.

Samtidigt kan man ju inte be om ursäkt för att man är sjuk, men mitt imunförsvar har inte varit det bästa iochmedatt jag inte sovit eller ätit ordentligt förra veckan.. och med en liten förkylning på det. Så kan det aldrig gå bra.

Hoppas att det inte blir för jobbigt nu för arbetarmyrorna på jobbet och att jag är frisk imorgon! Ska sova mycket, dricka vatten och ta echinagard. ÖNSKA MIG LYCKA TILL!

Ungefär såhär såg jag ut i fredags LOL



XOXO Elin

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej!

Grattis till vinsten av Wilda Wilma pruttar! :-) Maila mig din adress så skickar jag boken!

2011-01-30 @ 20:11:37
URL: http://www.barnboksprat.se/
Postat av: Helena

Jag skrev in den i e-postadressrutan när jag kommenterade så jag trodde du skulle se den, men den är [email protected]

2011-01-31 @ 08:43:52
URL: http://www.barnboksprat.se/
Postat av: Anonym

Dagens blogg är utsedd nu! Kika in och kolla om det blev du, annars, dont you worry, håll dig bara uppdaterad på bloggen så kommer det snart en ny chans! Ingent du vill missa, trust me! :D

Lycka till! :D

Puss!

2011-01-31 @ 20:46:02
URL: http://ninass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0