"Magic you weave, Just for me"

Gomorgon!!!

Tänkte slänga upp en låt som jag spelade in bara sådär.... Ville bara se om jag klarade av att sjunga de höga tonerna. också älskar jag låten. Texten är nått av det finaste jag vet... Jag ryser ibland bara av att tänka på orden :)

Egentligen hade jag tänkt ställa upp med en annna låt till del 2 i en tävling jag är med i på youtube nu. Men tack vare att min röst är skit just nu så fick det bli den här. Jag hade tänkt att sjunga "Love goes on and on" ifrån Robin Hood. Tur att jag hann spela in nått överhuvudtaget innan rösten rasade ihop igen. Inte för att jag vet att jag kommer vidare med den. inte så många verkar gilla den på kanalen... men den som lever får veta. eller nått :)

Här är den iallafall... Nu ska jag klippa mig!



XOXO Elin

TRANSLATION:
I was originally gonna record "Love goes on and on" from Robin Hood for a YT singing competition, but my throat broke before I got the chance, but I already had this one recorded. So it had to do! Dunno if you peepe like it, but life goes on and on :)
Now, Im gonna cut my hair! Enjoy!

Kommentarer
Postat av: bigi

Vilken kanal? De lät riktigt vackert dedär !!!!!

2011-06-22 @ 21:34:04
URL: http://bigiboop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0