Gummibåt.

Öhhhhh orkar aldrig uppdatera här va?
Men NUUUU ska jag ta mig i kragen och uppdatera oftare. Det händer ju trotts allt massa på sommaren :)
När stefan kommer hem ska vi hänga in tvätt... Det är faktiskt jättekul!!!! not.... Det tråkiga med att tvätta är att hänga in alla 1000 plagg sen. Det kan lätt ta 2 timmar när man har så mycket som vi. Men å andra sidan finns nu inget kvar att tvätta! :) Vi har lovat varann att aldrig låta högen växa så pass som den gjorde nu.

Här kommer förresten bilder från det första försöket att ta cachen på svartån. Lätt som en plätt!!! eller??




Bara att kliva i va?


Eller så var det en gummibåt för åldrarna 3-6 och vi sjönk nästan halvvägs ner i båten. haha!

Försök nr 2 att ta cachen i svartån. Denna gången med Emeli i spetsen! Modiga lilla du. :)




Nina var först att testa.......




Men det vart tillslut Emeli som vågade sig ut till ön.


Tyvärr tappade hon sin ena sko i dyn precis vid ön. Men hon hittade den!!! duktiga :)

Jag och Nina ska också våga oss ut dit nån dag när det är lite varmare. Om det nu blir varmt i sverige denna sommar? Vad tror ni? Jag börjar förlora hoppet litegranna.

Men blir det finare mot kvällen åker jag och baby till stugan och chillar :)))

XOXO Elin



Kommentarer
Postat av: emma

Hejj :) Delta gärna i Dagens blogg i min blogg. Dagens blogg är den 16 och vinnaren utsees den 17 juni :)

Kram, förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer!(:

2011-06-16 @ 00:03:46
URL: http://allabouteemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0