NEEEJ.

Åhhh! Fan vilken dryg dag det vart... Det va kallabalik mycket på jobbet idag så jag stannade längre. Sen när jag skulle fixa nytt pass och ID efter en timmes väntan i kön så säger receptionisten att eftersom både mitt pass och ID har gått ut så måste jag ha nån där som kan försäkra dom om att jag är jag. Fa-an. Bara att gå därifrån, med gråten i halsen, eftersom jag väntat så länge i kön och det faktum att jag äntligen hade tiden att ta mig ner dit och fixa. Sen hade jag inte pengar nog på kontot att hämta ut mina nya linser heller. Inte för att jag behöver NU, men det la ju bara på det jobbiga.

Men snart ska jag ta min fredagliga SPA-bad med ett glas vin tänkte jag. Should be good! Sen kommer även Malin hit och kollar på film senare. Ännu bättre! :)

Juste, va tvungen att spara denna bilden. Haha finn ett fel!



Youtube är allt bra roliga ibland! 613 kommentarer MY ASS! xD Hade ju typ 3 kanske. Det är nog inte många som har så många kommentarer varje dag om man inte har en stor sida. Vilket inte jag har :) Men chocken av att se att man har 316 kommentarer är rätt fet! ;)

Nu ska jag försöka spela in klart When Will My Life Begin så att den kommer upp här också!

XOXO Elin


Kommentarer
Postat av: Lindah

Imorgon mannen ;)

2011-03-11 @ 17:02:19
URL: http://swedeshavemorefun.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0