Hard Cache.

Go Lördag!

Jag sitter och pysslar med en låt som jag spelar in åt min vän i Tyskland. Hon har knopat ihop ett såkallat Radioplay helt själv och har skviti en öppningslåt till den. Hon frågade mig om jag ville sjunga låten som hon skrivit och självklart ville jag det. En kille som hon känner har komponerat musiken och det låter riktigt bra. Jag får inte avslöja nått om själva pjäsen men jag kan säga att låten är lite medeltida sådär.

Hursom helst! Idag har vart en kul men jobbig dag pga Vädret. Va det ska blåsa! och regna! om varannat. Man blir ju helt slut. Hopppas på sommarvärme snart! Jag och Mattias och Nina tog en jättesvår Cache idag. Vi behövde t.om en hög stege för att nå den! Den låg uppslängd i ett krypin under en sån där bilvägsbro nånstans i Västerås. Vart tänker jag inte säga med respekt till den som gjort Cachen :) Men fan va kul det va när vi äntligen fick tag i lådan! Inte för att det låg så mycket spännande i den.. men en burk med "mimiprutt" fanns däri och den knep Nina. haha grattis :) Killen som lånade oss stegen fick prutten som tack. haha

Sedan vandrade vi ner till marknaden för att kolla runt lite. Det fanns ju inget kul direkt. Jag köpte en skylt som det står "Bath" på, men inget mer. Va rätt kasst. Jag försökte vinna en teddybjörn till mamma eftersom det är morsdag imorgon, men nån däruppe ville inte att det skulle bli så.

Men jag vart lite gladare när vi hittade en till Cache i skogen efteråt! Blir en luuuuugn kväll idag...


Hard Cacheing. :)



XOXO Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0