♥ Änglahund.

Godmorgon!

Nu har jag precis vaknat från min skönhetssömn och känner mig helt frisk idag! yay!

Somnade på soffan till slutet på Harry Potter och försvann i drömmarnas land. Ett land där jag ofta som alltid stöter på hundar, och ofta min änglahund Ella. Jag drömde att vi var hemma på Bäckby och hon var ute på baksidan och sprang på gräsen. Jag ropade på henne och hon kom, precis sådär som hon aldrig nånsin skulle ha gjort på riktigt eftersom jag inte hade nått gott i handen, som typ en flintastek! x)

Sen kramade jag henne lite och tog massa kort. Sen hade mamma tydligen skaffat oss en långbenad vit pudel som såg riktigt skabbig ut! Gick och tänkte i drömmen att mamma ville ju inte ha fler hundar efter ella, men så skaffar hon en stor pudel istället! ja drömmar är konstiga och sätter ofta in falska minnen i ens huvud så man accepterar allt som händer. :)

Jag vill ha en hund jag vill ha en hund jag vill ha en hund.. nu.....



Kommentarer
Postat av: Des Chiens Comme Nous

Nej det är inte migrän, utan jag misstänker att det är influensa jag har :S Jag har alla symptom för influensa och så är det tider för det också.... :/ buhuu. Jag avskyr att vara sjuk :(

2010-12-05 @ 19:28:34
URL: http://chiens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0