Christmas shopping.

.. I 15 minus.. Bättre än så kan det bli!! Men nu är det inte bättre :) Men jag får sällskap av Emelie iallafall.
Känner mig lite stressad eftersom jag inte vet speciellt säkert vad jag ska handla till folk.. Har också bestämt att inte köpa så mycket julklappar i år pgs lönen.
Får räcka med familjen helt enkelt! Plus en present till vårt eventuella julklappsbyte mellan kompisar i jul!
Till vilka ska ni köpa? Kan inte alla som läser min blogg kommentera så jag vet vilka ni är!
Det vore kul :)


Kommentarer
Postat av: Eva

Oj... ja, själv har jag knappt hunnit fatta än att det närmar sig jul. Tiden går ju så rackarns fort!

2010-12-01 @ 20:43:25
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: Lisa

jag läser :)

2010-12-01 @ 23:03:24
URL: http://dearmcfadden.blogspot.com
Postat av: annso

Hej stumpis ;)

Jag kommer handla klappar till mamma, pappa och amine och malin. annars brukar jag faktiskt inte köpa till fler. för då blir det så helsikes dyyyrt=) men jag e iaf ganska bra på att handla... för slutsumman för alla klapparna brukar alltid ligga på typ 4000:- ändå :/ om inte mer vissa jular , hmm ja det e ju kul att handla men desto sämre när pengarna e sluuut hahaha

Puss på dig!

2010-12-03 @ 15:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0