Juldagen hos Emma.

Hej!

Julen kom och gick och väldigt snabbt. Jag läste Lisas blogg igår där hon skriver att man går och bygger upp nån slags stämmning innan julen som liksom blir en besvikelse på själva julafton när man tänkter "thats it?".

En drömjul för mig skulle börja tidigt på morgonen, en sådär runt 7, med att åka häst och släde ute på landet till Kärrbokyrka med tjocka filtar, bjällror och varm choklad. :)
Där skulle det hållas julotta.. jag har aldrig varit på en sådan så det skulle jag vilja.
Sedan skulle vi åka vidare till moster eva som har ett stort mysigt hus med massa rum och vrår, och fira jul där med hela släkten.
Så skulle jag vilja börja julafton nångång.

Men hursom helst. På juldagen vart det förfest hos Emma på Gryta :) Det va riktigt trevligt ! Emmas mamma har ju kanske världens mysigaste hus...


Jag Lovisa och Malin galejjade på bussen och var taggade!




Hak-lösa Lovisa tittade förbi ;D


Sanna lyckades inte riktigt lika bra ^^


Susanne och Sanna :)


Jag och eliten! :)


Vi fixade med håret. H&M's mirakelspray ger alltid ett bra resultat ;)


Jag fixade volym på malins hår som inte fastnade på bild D:


Mys-förfest.


Vi galejjade på bussen på väg ner till staden. :)


Resten av kvällen köade vi till ett x antal ställen. Men så är det på juldagen. Hela västerås vill galejja!

Kommentarer
Postat av: Lovan

ÅÅÅ jag gillar din blogg skarpt elin o sikka fina galejjbilder det blev hahaha

Snart hoppas jag det blir galejj i malmö,ska bara styra upp mitt boende o så =P Om inte du o mulin lyxar till o tar in på hotell =)

2010-12-27 @ 20:50:18
URL: http://lovisabitar.blogspot.com
Postat av: Anonym

ÅÅÅ jag gillar din blogg skarpt elin o sikka fina galejjbilder det blev hahaha

Snart hoppas jag det blir galejj i malmö,ska bara styra upp mitt boende o så =P Om inte du o mulin lyxar till o tar in på hotell =)

2010-12-27 @ 20:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0